2010. január 31., vasárnap

Hóhelyzet.

tegnap este gondoltuk és a meteorológia is felhívta a figyelmet a nagy hóra és az erős szélre (ami hajnal 4-kor megérkezett) így gondoltam,hogy a reggeli torna a hólapáttal adott lesz.
Reggelre ez a kép fogadott:

A hó vízszintesen esett! A nagy szél miatt nem lehetett eldönteni,hogy esik vagy csak a szél hordja a havat.
Mindenesetre ilyen volt a kutyaház:
A kijutásért is meg kellett dolgozni.


Délután 4 kor járt először a hótoló ( már több mint 24 óra telt el az első hóesés óta),aki az utca közepéig tolta a havat,majd továbbment. Pont a szomszéd nem tud kiállni,mert mintegy 70-80 cm havat kapott így. A 37 főút is lezárva a hóátfúvások miatt. Ha a szél nem áll el akkor még holnap is járhatatlan lesz. Nekem pedig holnap délelőtt Hajdú megyébe kell mennem.

6 megjegyzés:

  1. Keményen kaptatok a hóból!
    Én Fejér megyei vagyok, de Édesanyám borsodi, Rudabányán született, a keresztmamám és az unokatesóim is ott élnek. Náluk 50 cm hó volt tegnap este...

    VálaszTörlés
  2. Ezt a 36 cm-t is elég volt ellapátolni.Nem vágynék az 50 cm-re.A kertben egyébként volt ahol 100 cm -t is összehordott a szél.
    Örülök,hogy vannak borsodi rokonaid.

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon félelmetes, 1987-ben volt mifelénk ilyen tél, amikor ruszki tank tudott csak mentő helyett kijönni Halásziba a szülő anyukáért, úgy került kórházba.

    VálaszTörlés
  4. Azért nagy vész nincs,minden járható csak elszoktunk a hótól.

    VálaszTörlés
  5. L: Gyerekkoromban minden nyarat Rudabányán töltöttem, a második otthonomnak tekintem. Sajnos Nagyszüleim már nem élnek, de minden évben meglátogatjuk a rokonokat. Még most is (53 évesen) megdobban a szívem, amikor a település határába érünk...

    VálaszTörlés
  6. ismerem ezt az érzést,én is hasonló képpen érzek,ha S.újhely hegyeit meglátom.

    VálaszTörlés