2010. január 23., szombat

Amikre büszke vagyok.

Bár igazából a virágok E. virágai én csak átvettem a nevelésüket és igy a biztos pusztulástól mentettem meg őket. Egyébként már biztosan ti is észrevettétek,hogy némely növény nem szeret veled együtt élni,már növény viszont igen. És most nem csak a különleges növényekre gondolok,például a medvetalp kaktusz nálunk kifeküdt,pedig gondolom nem lehet annyira kényes.
Na de nézzük a növényeket.
Első növényem a mindenki által ismert Mikulásvirág:


Erre azért vagyok büszke,mert a kiszáradásból hoztam vissza és igazából mintegy 2 szezon óta vergődött nálunk,míg végre a gondoskodásomnak hála színes felleveleket képzett. Persze nem olyan szép mintha a boltban vennék egyet, de nekem így is nagyon tetszik. A kép jobb alsó részén egy szilveszterkor kapott példány látható.

A másik növényem egy Phalaenopsis orchidea amelynek a locsolását kezdettől fogva én követtem el,így a virágzása is tartós volt (több hónap) és azóta szárat növesztett, sőt most azon 2 virágbimbót hozott


sajnos az egyik bimbó most hétvégén leszáradt, talán a függöny ért hozzá?
Az orchideát úgy gondozom,hogy a cserép mindig vízben álljon, a víz egyébként közönséges csapvíz. Nem tápoldatozom ,bár lehet,hogy most a virágzás kezdetéhez megpróbálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése