2010. január 4., hétfő

A mókuskerék beindult.

A mezőgazdaságban ilyenkor holtszezon van.Mit is lehetne ilyenkor tenni, maximum a vetéseket nézni, hogyan telelnek .Plusz ha hozzávesszük, hogy az év első munkanapja van, akkor elmondhatnánk ,hogy a mai nap dögunalom.
De nem!
Karácsony előtt kaptam egy e-mailt a Növényvédő és növényorvosi Kamara volt elnökétől,hogy az 5 éves kötelező továbbképzés ideje jan.4-8 . igy tudtam,hogy az első hét kemény lesz ( mivel az oktatás 8-15.30-ig tart, tehát eddig kell ott ÜLNI).
A két ünnep között felhívott a kolléganőm,hogy megvan a szolgálati autója, de le kéne vinnem,hogy átvegye és ez is az év első munkanapjára lenne időzítve. Mondtam o.k. az oktatást és a lemenetelt összehangoljuk.
És még nem szóltam az autentikus év eleji leltárról amely szintén jan. 4-re volt tervezve (ezt a fent leirt továbbképzés eleve ütötte).
Igen és a legfontosabb, hogy ma még fizetésosztás is volt,így azt sem árt felvenni.

Szóval így tervezhettem az első munkanapomat.

Indulás időben Miskolcra az oktatásra, majd koradélután a kolléganő felvétele és leszállítása a központba erősen összehangolva a fizetésosztással, aztán meglepetésprogramként a raktárosok marhapörköltjének elfogyasztása 18-19-ig, és már csak a hazaút maradt.

Tehát összegezve reggel 8 előtt elindultam és este 20.30 után álltam csak be a garázsba.
Még szerencse ,hogy nálunk még holtszezon van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése