2010. január 26., kedd

Szörnyűség.

Tegnapi nap a nagy hidegre való tekintettel elővettem a féltve őrzött és kímélt Columbi@ bakancsomat. Ahogy felhúzom akkor látom,hogy:


Azt hittem rosszul látok....
De sajnos nem, a gumi valószínüleg elért és elszakadt. Pedig nagyon vigyáztam rá ,már megvan egy ideje:
(amint látszik 2003-ban vettem)
és még 15 x nem volt a lábamon, az első 3 évet a dobozában töltötte.
Hogy miért? Mert van egy nagyon jó AKU Tajga bakancsom és inkább abban jártam (a Columbi@val együtt vettem).
Szóval kíméltem és őriztem, és most ezzel hálálta meg nekem!
Sajna gondolom a garanciával semmit sem kezdhetek, így marad a javítás mivel azért nem szívesen dobnák ki egy 32.990 Ft-ba került lábbelit.
De hol javítasam? A mai cipöjavítók egy normális ragasztást sem tudnak megcsinálni, sajnos van egy szeretet félcipőm/ vagyis inkább volt/, na azt már kínomban áttalpaltattam mert előtte kb 5x ragasztották-felvettem-levált ismét elvittem. . . amikor kifakadtam,hogy annyit járok ide akkor javasolták,hogy talpaltassam át és akkor jó lesz.Belementem, valami szörnyű talpat tettek rá. Felvettem aztán estére ez is levált. Akkor feladtam.
Van egy MAUNA márkájú cipőm is ,az ő oldalukon javítást is hirdetnek, és mivel csinálnak bőr-gumi kombinációjú lábbeliket( az enyém is ilyen) gondolom a reparálással is boldogulnak.

4 megjegyzés:

  1. Üdvözlöm. Én valoszinüleg megtudom javitani a bakancsát jelezze a blogjába ha szükség van rá .Köszönöm

    VálaszTörlés
  2. mazzoniapple@freemail.hu-n "beszéljük meg".

    VálaszTörlés
  3. A Columbi@ cuccok szerintem elég gázak. Zuram ilyen márkájú drága pízér vett gatyájai hamarabb (és sorozatban) kimúltak, mint a velük egy időben 15 €-ért vett no name nadrágok, és most a cipőkről nem is beszélek, mind kínai, kár rájuk pénzt kiadni. Nem ildomos mondjuk a túrabakancs bélésének két alkalom után kiszakadnia vagy a nadrág övtartója belső oldalának egyszerűen lefoszlania. A 2700 Ft-os munkavédelmi cipő tartósabb, mint az utcai használatra szánt ebből a márkából!

    VálaszTörlés
  4. Amúgy én is munkavédelmi bakancsban vagyok legszivesebben (persze az otthoni munkák során),meg az ár miatt nem is igen kell rá vigyázni.Mindig veszekedtem a traktorosaimmal,hogy a 2.000 Ft-os kinai cipő helyett egy 4.500-6.000 Ft-os munkavédelmi cipőben biztonságosabban tud dolgozni(acélbetét)és a cípő is tovább tart.Nekem folyamatos napi hordás mellett, 3 év (a hidegben az AKU-t használtam).

    VálaszTörlés