2010. január 25., hétfő

Téli sportok

Bár a lehetőségek adottak voltak én mégis viszonylag későn kezdtem a téli sportoknak "hódolni".Egészen pontosan 30 évnek is el kellett telni az életemből mikor rádöbbentem, hogy nekem még meg kell tanulnom tisztességesen korcsolyázni( vagyis annyira,hogy élvezhessem). Szerencsére a jég akkor adott volt,kölcsön korcsolya is akadt ,időm is volt és 2-3 alkalom elég volt arra,hogy végre élvezhessem a jeget. Azóta saját korcsolyám is van ,még időm is akad már csak a jég hiányzik (vagyis a - C ).
Már alig várom!!
Vasárnap Szegiben jártam a Bodrog partján ahol a téli áradás után ottmaradt víz jéggé fagyott és egy kicsi jégpályát adott a természet. A fák mögött a Bodrog.

Sajna nem volt nálam a korcsolyám, így én csak irigykedve néztem, de remélem az én korcsolyapályám is rövidesen "kész" lesz. Mivel az egyém egy 30 ha-os tározón található és a jégnek még híznia kell a biztonságos korcsolyázáshoz. De a mostani idő optimális : -10 - -12 C van !
A síelés történet majdnem kimaradt.
Nos az is akkor kezdödőtt mikor a korizás az egyik nap koriztam a másik nap síeltem ( mivel két hét múlva sítúrára mentünk és szerettem volna már nem teljesen kezdőként a lankákat meghóditani). Persze a lábizmok kissé furcsán viselték a terhelést, de szerencsére mindkét sportot alapjaiban sikerült elsajátitani, de azért van még mit bőven tanulni, tekintve, hogy sielni azóta sem voltam :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése