2009. november 1., vasárnap

Néhány képpel szeretnék megemlékezni egy vevőmről aki krizantémozik(tavasszal paradicsom ,paprika,uborka palántákat állit elő) .Néhány napja készitettem pár képet nála.
Ezeket:
Én nem igazán akarok most érzelgős írást a Mindenszentekről és a Halottak napjáról.
Inkább írok a méhekről.
Sajnos az esők után kialakult sár miatt nem sikerült eddig hazahozni telelni a méheket.Ha éppen száraz volt az idő akkor a szomszéd nem ért rá ,hogy segítsen a kaptárakat a kocsiba tenni. Ma végre minden összejött. Pár napja előkészítettem a téli szállásukat: kivágtam a tavasz óta nőt fákat,lekaszáltam a füvet.Most már nyugodtan alszom a kert végén a saját birtokon belül vannak a méhek.

(ezt látják a kirepülő méhek-a kép közepén a 2 torony a volt cukorgyár épülete és a hegytetőn /jobboldalt/ a Tokaji TV adó )

Amint kissé melegebb lesz azért megnézem hogyan vannak és a felesleges kereteket is ki kell venni,illetve szándékozom takarókeretet készíteni.Most a hidegben nem akarom őket megbontani.Igen nálunk is fagyott( Miskolc környékén -8C volt). Fekete fóliával is be kell takarni a kaptárakat, egyrészt a hó és eső elleni védelem ,másrészt a fakopáncs miatt( ugyanis a kopogásával zavarja a méheket akik így télen indokolatlanul mozognak,kirepülhetnek és megfagynak)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése