2009. november 16., hétfő

A 200-as



Szerettem.


És most már nincs többé.


Egy barátom mondta:
-Mindig legyen nálad néhány 200 Ft-os ,ha a munkások (2-3 fő) jönnek v.mit maszekolni tudj nekik mit adni. A fém 100-as ugye alapból kevés, az 500-as sok (mármint fejenként). A 200-as pont elég.(persze jó pár éve mondta !!)
/az aprópó az volt ,hogy elmentek hozzá géppel kiásni vmit és nem volt csak 500-a ,kénytelen volt minden munkásnak adni és igy sokalta az összeget amit az 5 perces munkáért kiadott./

Persze ne felejtsük el,hogy a hátsó oldalon a Diósgyőri Vár volt látható,ami egy borsodi számára önmagában is szerethetővé tette e papirpénzt.



Végezetül e ma talált kis videoval kivánok jó hétkezdést:

2 megjegyzés:

  1. Én már nem tudok, nem értek semmit. Az ÁNTSZ-es ismerősünk azt mondta semmi esetre se, a háziorvos azt mondta, kérdezzek meg ilyen-olyan szakorvost, a fenti sztorihoz hasonlót meg megkaptam egy kör e-mailben. Még sosem volt 38°C feletti lázam, azt gondoltam, túl lehet élni, de bizonytalan vagyok. Felétek már van járvány? Nálunk páran már elkapták.

    VálaszTörlés
  2. E. testvére kint van Dániában és akivel együtt lakik annak a barátja IGAZOLTAN h1n1-es volt.Őt ápolta,tehát simán elkapták.De Dániában is mindenki beteg és senkit nem oltanak!Igen túlélték a betegséget.
    Egyébként azt hiszem most a hétvégi hazautazásokkal az egész ország sikeresen megkaphatja az influenzát. A megyei kórházban már látogatási tilalom van,ez pedig az egyik legbiztosabb jel.
    Azt tudjátok akkor van járvány,ha a napi megbetegedések száma 20.000 fő/nap számot eléri!!

    VálaszTörlés