2009. október 31., szombat

chasselas

Mint régebben irtam a Chasselas nem valami jövedelmező, ha 35 Ft-ért szedjük le lének.Ezért egy másik vonalon is értékesitek. Nevezetesen S.újhelyben és S.patakon áruljuk a piacon. Ezzel csak az a baj,hogy amikor a szüret megkezdődik a 2 település közelében akkor nem megy a szőlő( mivel mindenki kap a szüretelése jutalmául),később viszont elég jól el lehet adni (200-250 Ft). Ezért a chasselasban a szép fürtöket mindig meg szoktam hagyni. Ez azért elég nagy lutri, mivel ilyenkor már nincs örzés és a kisebbségi "szabadcsapatok" birtokba veszik az ültetvényt. Néhány éve történt,hogy vasárnap még szedtem a területről ,kedden már nem volt szőlő( kb. 100 kg-ot vittek el). Most szerencsésen be tudtam takaritani.

1 megjegyzés:

  1. Hát, én meg a diómnak üthettem bottal a nyomát idén... Tavaly már az ütleget meg a zsákokat is odakészítették a fa alá azok a bizonyos személyek, amikor szedni mentem.... Jó, hogy idén megmenekült a termésed.

    VálaszTörlés