2009. október 28., szerda

Inkább otthon ülök.

Mivel még sok a szabadságom így ezen a héten végig itthon vagyok.Mit is csinálhatnék? Rendezkedem az udvaron és a garázsban. De ehhez ugye ki kell állni az autóval.
A telek kissé lejtős így amikor megállok én mindig sebességben hagyom a kocsit,nem csak a kéziféket húzom be (sajnos volt rá esett,hogy a P.Boxer kézifék gyenge volt és az autó megindult amíg én kinyitottam a kaput,kissé megijednem mert kb 50 cm-re a gázórától sikerült megállitani-nem az én autóm volt csak kölcsönbe kaptam/ja és éjszakára követ tettem a kerék alá /Szóval az autó sebességben a kulcs benne.Igen de a GYÚJTÁS RAJTA MARADT, erre viszont csak az akkumulátor piktogram figyelmeztet a panel szélén.Ez csak este este derült ki amikor kinéztem az ablakon és látom,hogy a KOBra hátsó lámpája(tolató lámpa) világit. Rohanok le az emeletről lekapcsolni( csak kb. 8 órát világított folyamatosan), persze már nem volt benne annyi energia ,hogy beinduljon.
Most mi legyen??
Mint írtam a telek lejtős én a lejtő tetején.... 1 esélyem lesz ,gurulásból R-ben beindítani,ha nem akkor be kell húzni. De ehhez meg kell várnom E.-t aki majd behúz.
Közben délután a szembe szomszédhoz megérkezik az asztalos aki az utánfutós szerelvényével PONT a mi kocsi kiállónkkal SZEMBE PARKOL.
18.30-kor megérkezik E., vázolom a történteket és megpróbálom a lejtőről való beindítást. SIKERÜL.
Na gondolom kissé tölteni kéne a generátorral az aksit, legalább egy kanyart kellene menni.Szép óvatosan kiállok RUTINBÓL mivel nemigen van mozgás az utcánkba. És itt a baj : BELETOLATTAM AZ UTÁNFUTÓBA.
Hallom ahogy recsegve-ropogva valaminek annyi, szemeim előtt hullanak a 20.000 Ft-ok amit a hátsó ajtó javításért a mester kezébe kell adni( a teljességhez hozzátartozik,hogy okt.30-án lesz 1 éve, hogy a KOBrát gazd.-i totálkárossá törtem így már érthető a rémületem).
Már kiszállni sincs kedvem,de azért felmérem a kárt.
Isten velünk, CSAK A LÁMPABURA TÖRT ÖSSZE. Ennyivel kevesebbel nem is úszhattam volna meg.Összeszedem a bura darabjait és egy ragasztószallagos "kezelés" után használható hátsó lámpám van egy ideig.

1 megjegyzés: