2009. szeptember 4., péntek

Ma Sárospatakon voltam BASF és MALAGROW rendezvényen.
12.30-tól kezdődött a rendezvény mégpedig utazással(vagyis busszal kimentünk a szőlő ültetvényt megnézni).
Képek az ültetvényről:
A képen középen és kissé féloldalt a tulajdonos.
Az alábbi képen lévő szőlőfürt"madárkás" vagyis hiányosan termékenyült.Ami elsősorban Bór hiány (virágzás előtt és alatt mikroelempótlás/B/),de most megtudtam,hogy a mostani szélsőségesen meleg is kiválthatja.

A következő kép szintén hiánybetegség , mégpedig Kálium hiány:
Megkaptuk a technológiát is így azt is közzéteszem:
A terület bejárás után a sárospataki moziban folytatódott a rendezvény.Az első előadó a Tokajhegyaljai Borkombinát vezérigazgatója volt aki tájékoztatott az aktuális felvásárlási árakról: 50 Ft/kg körül és az asszút igazából nem is akarnák felvásárolni. Csak szerződöttektől vásárolnak,akinek nincs /mint pl. nekem/az nem is reménykedhet ,hogy a nagy állami mammut megveszi a szőlőjét. Engem igazából csak ez az előadó érdekelt igy a többiről megpattantam.Egyébént a minisztériumból volt egy fickó aki a telepitési támogatásokról mondta el a mondandóját( az is bolond aki most telepit) és a 2 rendező cég képviselőinek előadásai voltak még hátra.

Bár nem ehhez a témához tartozik, ma találtam egy új számot: P.Mobil: Miskolc
http://www.youtube.com/watch?v=qTEbHkDdRcs

4 megjegyzés:

  1. Légyszi, linket is tegyél az új számhoz, ha lehet! Már szüretelnek felétek?

    VálaszTörlés
  2. Tennék de nem tudom hogyan kell.
    Még csak a bodzát szedik(a vörösborhoz ha-ha-ha).
    A cserszegim már töpped,biztos megvan 20 fokos.
    Hegyalján a Borkombinát 10-e körül kezdi a szüret a sárgamuskotályal és 3 nap van a szedésére(azért ennyi mert nagy a készletük és nem akarnak mindent átvenni.ez komoly)

    VálaszTörlés
  3. Köszi a linket! Sokáig éljen a rock and roll!
    Durva, amit a borhoz írtál.

    VálaszTörlés
  4. mi a durva?nem tudom mire mondod/irod.

    VálaszTörlés