2009. szeptember 19., szombat

A tegnapi nap Zagar jegyében telt.Kissé későn indultunk Miskolcra ,de pont odaértünk 21.00-ra csak kár volt sietnünk mivel a koncert mintegy 30 percet tolódott. De kellemes 2 órás koncertet kaptunk cserébe.Nekem kissé furcsa ,hogy a mai koncerteket ilyen űlösre szervezik,vagyis a koncert alatt csak ülsz a széken aztán a szám végén tapsolsz...
Na mindegy .
Az alábbi számokat játszották(a teljesség igénye nélkül):
















a mindenki állttal ismert számot nem játszották.Sajnos..:


Nekem egyébként az eastern sugar a kedvencem és ezt kissé átszerelve (akusztikusabban) adták elő. Ez a szám szerepel Török Ferenc Szezon c. filmjében.
Az énekes egyébként Ligeti György volt(a koncerten és a klipben is) aki teljesen más mint a klipben.Mivel ez a kedvencem ezért mégegyszer:
/sajnos a gép a bejegyzés aljára tette és nem tudom törölni.Bocs./

Meg kell említenem a csemegeszőlőt amely már tökéletesen érett:

A szőlő fajtáját tekintve piros és fehér chasselas ,ilyen szép nagyra is megnőhet.Csak sajnos a növényvédelmét elb....k igy lisztharmatos és mintha meglenne perzselve.Most kijelentem,hogy nekem semmi közöm hozzá!!Sajnos nincs rá semmi piac nagy valószinúséggel 35 Ft-ért lének lesz leadva és talán majd valamikor ki is fizetik( az előző évit sem kaptam még meg).Sajnos a mai világban ennek is örülni kell...

Egyébként néhány tőke így néz ki(nem akarok nagyképű lenni,hogy mind ilyen).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése