2009. szeptember 15., kedd

Már 5 napja,hogy új "hobbim" van és ez a futás.
Régebb óta tervezem,hogy elkezdem de most elszántam magam!
Hogy miért?? Mert szeretnék a fölös kilócskáktól megszabadulni(még csak 79 kg vagyok),és az ált.kondíciómnak is jót tesz.Meg aztán itt a H1N1! Meglátjátok lesz még ebből pánik az ősszel!!
Mivel az utca utolsó házában lakunk és a "közvetlen szomszédunk"már szőlőültetvény így a kertkapun kilépve azonnal a természetben találhatom magam.Kellemes földuton edzem magam(ha jön az "esős évszak" akkor marad az aszfalt. Közben nézem a világhálót és megpróbálok minden használható információt összeszedni, pl.:edzésterv,nyújtások,bemelegítés,stb. Először azt hittem ,hogy az előbb felsorolt dolgok hülyeségek,de nem már többször is hallottam,hogy a futás után mindenki azt vallja,hogy felszabadult és tényleg én is azt érzem... utánaolvastam és meglepett az is ,hogy a fogyáshoz min.40 perc aktív mozgás kell,vagyis ennyit kell futni.De ez elsőre nem megy ehhez kell az edzésterv.30-on túl a bemelegítést is komolyan kell venni és a futás utáni izomregenerálódáshoz szükséges a nyújtások helyes alkalmazása.
Egyébként mintegy 30 percet mozgok most ennek nagy része futás a maradék gyaloglás.Én percre nem mérem.Van benne egy dombra felfutás is ,na ott készítem ki magam...

3 megjegyzés:

  1. Tesó, te csak kapálj, te ön-és közveszélyes vagy... :-) Én nem lennék képes futni, mondjuk biciklivel járok melózni februártól novemberig, ez alkalmanként kb. 10 kilométer.

    VálaszTörlés
  2. Készíts futás közben pár fotót, és tedd fel a blogodba! A dombról biztos szép a kilátás! Biztos látsz mindenféle érdekes növényt-állatot... Én is biciklizős melóbamenet szedtem össze egy csomó témát, pl. a lajtai árvizet.

    VálaszTörlés