2009. szeptember 14., hétfő

Ismét rendezvény.....

Ez egy kissé messze volt,majdnem a Román határnál. Elölre kellett regisztrálni és mivel én a 442-ik voltam igy számoltam rá,hogy nem lesz kis rendezvény.A Dekalb/Monsanto a magyar mezőgazdaság szerintem legnagyobb résztvevője,mintegy 31 üzletkötő és 4 területi vezető gondoskodik arról,hogy a termelők lehetőleg Dekalbot vegyenek( és ha Glialkát veszel akkor te is öket erősited).
Szóval nagy rongyrázás volt, a vendégeket kismozdony vitte a 300 m-re lévő bemutatóhelyre.
A bemutató is látványos volt:
Néhány mondat a helyszint biztositó cégről.A Kutas 95 Rt. mintegy 3000 ha-on gazdálkodik és 2000 ha-t integrál.A határ közelségét kihasználva Romániában is müvel területeket. Nagyon látványos a telephelye ,rendezett,tiszta terület.
A kép a SZÁNTÓFÖLRŐL BEFELE jövet készitettem,tehát 2 sávos út vezet a területre. Én ilyen telephelyet még nem láttam.Igazi XXI.század.Gratulálok hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése