2009. szeptember 6., vasárnap

Régiségvásár

Ismét elérkezett a hónap első vasárnapja így régiségvásár Miskolcon. Gyönyörű napos idő volt így nem csoda,hogy sokan kijöttek. Az árusok száma is gyarapodott szerintem egy 20-30%-al. Nagy vásárlások nem voltak, mindenki megkérdezte a neki tetsző áru árát aztán tovább ment.Igazából mindenki egy jó kis ingyenes programot lát a dologból.De ez nem baj szerintem.
A nagyszámú érdeklődő mindkét oldalról vajon a gazdasági válság következménye??

Én is vettem 3 könyvet.



Nálunk is készülget a téli aszalvány: szilva,őszibarack,körte(itt vilmos),szeder

ez az első próba aszalás kissé túlaszaltuk de van bőven alapanyag a tökéletesitéshez.

2 megjegyzés:

  1. Guszták ezek a gyümölcsök! Én is egy kicsit túlaszaltam, de jó fogú családtagjaim buzgón rágják a kiszáradt körtét!

    VálaszTörlés
  2. A könyvekből kincset érő darabokat lehet így kifogni, én is vadászom rájuk. Itt nem évül el a tartalom, a margaréta az száz éve is margaréta volt, a szőlő meg szőlő.

    VálaszTörlés