2010. március 11., csütörtök

A magyar találmány.

Gondolom a mai nap mindenki a hóesésről posztol, így én csak megemlítem.
Ma is úton voltam és nagyon érdekes dolgot fedeztem fel.
Mint a bejegyzésemben leírtam a balesetet itt, így csak utalok rá, gondolom ez is befolyásolta a döntéshozókat az elkövetett innovációban. Szóval hazafelé tartottam s Gesztely után észrevettem, hogy az út szélén "km kövek" ilyen modern izék (km táblák) vannak. Végre örvendeztem magamban, elértük, hogy a 37-es fő úton a km-t is kijelölik. Aztán 2-3 km után újabb tábla :csúszós út (na gondoltam ez van a fentebb említett baleset miatt) és mellé egy 60-as tábla, a következő útkereszteződés 2-3 km-re . Aki nem jár erre annak elmondom, Miskolcról kifelé Gesztelyig 110 km/ó (azért van benne 70 km/ó csökkentés is ) örülünk, hogy haladhatunk 2 x2 sávon, aztán Gesztely egy körforgalom majd folytatjuk az utunkat egy 2 sávos emelkedőn így itt is előzhetjük a kamionokat. Az öröm már nem tart sokáig, az emelkedő tetején visszazuhanunk a magyar valóságba, néhány méter és kezdődik a 60 km/ó-ás "áldás".
Kérdem én ki fog itt 60 km/ó-al menni ?
Kérdezem a passat kombisokat (malac orrú passatosok előnyben) és a suzukisokat (főleg SX4) ki fog 60 km/ó- val menni/azért őket,mert általában ez a 2 autótulajdonos az aki padlógázzal jár/?
Néhány km féktelen száguldás után megint csúszós út, 60-as tábla kombináció, alatta a 2 km ameddig a tiltás érvényes. Ez viszont az út meglehetősen rossz állapota miatt lett kirakva.
Ezzel a táblával gondolom az úthibák lettek lerendezve.
A "hatalomnak" könnyű egy táblát és egy sebesség korlátozást kitennie, nem kell sok idő szerintem a mérőkocsi is kint lesz, csak még a csekket várják a nyomdából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése