2009. december 6., vasárnap

15 méter boldogság.

Anakidején E. kérése volt,hogy vezeték nélküli internetünk(wireless) legyen. Ezt egy USB-s adapterrel oldottuk meg amely a laptopból mindig zavaróan kiállt. Mert ugye ,ha nem vagy semmihez sem kötve akkor nem kényelmes a nappaliban a kanapéra dőlve internetezni?
Igen ám de a mai világban minden fogyóeszköz, így ezt az adaptert is jó sz@r anyagból csinálták nehogy már sokáig tartson... Persze lehetett volna kisebbet készíteni vagy gumiboritással csinálni, de ha örökéletű akkor ki vesz másikat?
Ami elromolhat az el is romlik!
Ez eltört !
Az első alkalommal még elég volt visszahajtani, a másodiknál már szét kellett szedni és az egyik lábat megforrasztani. Azt követően másik 2 láb elengedett és az én képességeim is kimerültek. Még mintegy 1 óra netezéshez tudtam életet lehelni bele,de csak úgy,ha a burkolatot nem teszem vissza. Amint visszatettem kimúlt.
Egyébként EDIMAX EW-7318 Ug a termék neve( csakhogy ilyet ne vegyetek)
Még szerencse,hogy kaptunk 1 méter vezetéket is ,így rövid ideig ez maradt. Ez ám a szabadság...
Persze ez is jó volt mert nem kellett attól rettegni,hogy az adaptert mikor töröm el megint.
De szabadságra vágytunk!
Az USB móka nem kell többet,addig amíg ekkora méretben gyártják(közel 5 cm), 2 lehetőség marad: egy kártyát kell beszerezni,ez csak kb. 1 cm-re állna ki és kb.3 cm szélesen feküdne a gépben így nemigen törne el, vagy a vezeték.
Amíg nincs kártya, addig marad a vezeték!
Meg is vettem a Metroban ezt a kis 15 méterest,hogy ne legyen gond.
Kicsit körbenéztem és a Medi@M@rkt a 10 méterest adja 3600 Ft-t, míg a 15 méterért csupán 2185 Ft-ot fizettem. Ja és elér a hálószobáig!

Ha már Miskolcon voltam körülnéztem a régiségvásárban is. A "hónap terméke"-mi így nevezzük azt a dolgot amit újdonságként látunk- a Nyíregyházi Főiskoláról való 1990-es Szakdolgozatok voltak, csupán 500 Ft/ db áron.Még jó,hogy annak idején 2000 Ft volt csak a bekötés( 2000-ben)!

2 megjegyzés:

  1. Címlapcsere a szakdolin, némi ráncfelvarrás, új adatok, aztán 200000Ft/db-ért továbbadni. Nem lenne rossz biznisz.

    VálaszTörlés
  2. Mint irtam a Nyiregyházi tudósképzőből valók! Te nem tudhatod,de ez meghatározza a minőséget is.Volt évfolyamtársam ott tanársegéd és anno mindig mesélt,igy tudom a szinvonalat.
    A szakdolgik témája :
    - a szőlőtermesztés története Tolcsván
    - a paprikatermesztés új virusmentes fajtákkal(1980?)
    a többit nem néztem mert láttam honnan való :(.
    Szóval ezekkel a témákkal már az én időmben sem lehetett labdába rúgni Óváron!
    Persze Nyiregyen még jó lehet...
    Engem egyébként a boritó érdekelne,ugyanis több éve tervezem,hogy a Kertészet és szőlészet c. újságaimat beköttetem.

    VálaszTörlés