2009. augusztus 29., szombat

Farmer-Expo,Debrecen II.

A mai nap ismét a Farmer expón dolgoztam.Ma már nem volt annyira kemény ,így végre kissé körülnézhettem. Néhány képpel számolnék be az általam érdekesnek vélt és látott dolgokról:
1.
Első ránézésre a Földet hivatott ábrázolni e mű,de ha alaposabban megnézzük akkor látható,hogy csipkés tárcsából készült:
2.
A következő képen egy élő növényfal látható,amely egy betonvashálóra van felfuttatva. A növényt gondolom nem kell bemutatnom(Hedera helix), a termesztő közeg: tőzeg+műtrágya.
Alkalmazható kerítésként,térelválasztóként,stb .
A forgalmazó " mobil zöldfal"ként nevezi,www.mobilane.hu
Szerintem van fantázia a dologban.

3.
Különböző állat seregszemlék voltak a 4 nap alatt(sajnos én a standon dolgoztam,így ezekről lemaradtam),itt éppen pónilovas verseny a gyermek és pónilovasok országos szövetség rendezésében:

4.
Ha már állatok akkor maradok is legalább 1 kép erejéig ennél a témánál (mivel voltak :sertések,szárnyasok,kecskék,juhok,szarvasmarhák,lovak,bivalyok)
a képen gyimesi racka jerke (2008.04.havi születésű):
5.
A következő képen lévő vándorfóliát és a benne található berendezéseket kívánok mindenki kertjébe. Azt hiszem ebben öröm a munka.

3 megjegyzés: