2010. augusztus 7., szombat

Jászberényi Méhésztalálkozó I.

Pénteken egészen véletlenül tudtam meg, hogy másnap lesz a XXIII. Nemzetközi Mézvásár és Méhésztalálkozó.Gyors szervezés- az 1 kg-os műa.üvegeket itt szeretném megvenni -amelyet sikeresen megoldottam.Kissé bosszantott,hogy a 8-kor kezdődő vásáron az eladó a megrendelt árút miért csak 9-ig teszi el?? 2évvel ezelőtt voltam Jászberényben először ,akkor is elég nehéz volt parkolóhelyet találni, de most több mint 40 percig bolyongtam míg egy parkolóhelyet találtam !
Rohantam a Nektárplast standjához s szerencsémre volt bőven műa. flakon.Gyorsan megvásárolgattam azokat az elengedhetetlen dolgokat amelyek még hiányoznak a méhészetemből.













  Az érdeklődőknek szinte folyamatosan meséltek a méhekről mégpedig úgy ,hogy a méhek egy zárt térben kedvűkre röpködhettek:

Méhészeknek füstölő gyújtó és keretszegező versenyt szerveztek:

Aki tombolát vásárolt, az szavazhatott az év méhkirálynőjére is aki 1 évig tölti be ezt a tisztséget.

Egy szépen faragott anyanevelő kaptár:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése