2010. június 18., péntek

Múzeumok Éjszakája 2010 .Már az előzmény sem semmi.....

Javában készülök a Múzeumok Éjszakája programra.Természetesen az első lépés a honlap megtekintése és a látnivalók szűrése. Találtam is egy számomra érdekeset, ezt.
Ahogy le van írva, telefonon bejelentkeztem 8.25 perckor, senki nem vette fel se a mobilt se a vezetékest. Ja Budapest, ott még olyankor nem kezdődik a nap... Következő időpont 11.15 ekkor már sikerült beszélnem a kedves női hanggal aki közölte, hogy a létszám betelt ! Puff neki, pedig jó lett volna. De inditanak még egy csoportot oda beír! Szerencsém van. Kérdezem mikor indul a másik csoport mivel az első ugye 13 órakkor....és én VIDÉKI (a Budapestieknek így kell mondani,mert rajtuk kívül mindenki az!!) vagyok és úgy kell a felutazást szerveznem...Megkérdezi a kollégáját.....



itt tartok egy kis hatásszünetet, hogy kedves olvasó eldönthesd, ha te szerveznél egy ilyen bemutatót amely 3 órán át tartana és az elsőt 13-16 óráig szervezted le akkor a következőt vajon mikorra tennéd?







esetleg 1 órával utánna???













vagy mondjuk 1/2 órával előbbre????









Nem nyert, bármit gondoltál ki!!!!
(a megfejtés lejjebb)

















A helyes időpont augusztus 28 !!!!!!!!!!

Ne kérdezd miért, de akinek eddig elmeséltem mindenki nevetett.
Igy maradunk lokálpatrióták és a tömeg helyett a Miskolci rendezvényt látogatjuk...

2 megjegyzés:

  1. Kedves L,
    lehet hogy nem itt kéne szekálnunk ezzel, de én, Jani és Madaras-Metikus is kérünk, hogy az almafák növényvédelméről írj egy bejegyzést, hiszen te vagy a szakember, a fáink meg betegek, bogarak mászkálnak a leveleken, amik el vannak torzulva, kukacosak az almák.
    Köszönjük mindhárman!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Ági kéréséhez, nagyon szeretnék egy beszámolót az almafák permetezéséről. Mivel, mikor és hányszor. Előre is köszi: metikus

    VálaszTörlés