2010. június 8., kedd

150.000 km

Ennyit futott eddig a KOBra...

Erről mért kell megemlékezni? Igazából nem is tudom, de úgy gondolom, ha az autó minden nap elvisz és visszahoz és ezt  gondnélkül teszi akkor ennyit megérdemel.Persze azért pezsgőt nem öntök a hűtővízbe!!
A post nyomán elgondolkodtam, hogy ebben az évben lesz 20 éve, hogy megkaptam a jogosítványomat.
A családi Trabanttal kezdődött az utak felfedezése, majd a "rutint" a családi Polski 125 ("nagypolski") hozta meg,ezt követte a máig meglévő Opel Astra,amely minőségi ugrás volt ezt azért nem kell ecsetelnem.Közben munkába álltam és jöttek a szolgálati autók sorba: VW Caddy ezt nagyon szerettem igy az első igazán saját autóm is VW Poló lett. Munkahelyváltás, ezzel együtt új cégautó(k) birtoklása.. Peugeot Partner I. aztán P.Partner II. (a KOBra) és amig a Kobra "betegeskedett" jött a P.Partner III. -azért ebbe is tettem pár kilométert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése