2010. február 7., vasárnap

Régiségvásár

A Balatonnál megtapasztalt hó itthon is utolért, de szerencsére nem esett sok.
Ahogy Miskolcra haladtam ,kissé aggódtam, mert az út egyik felét a szél folyamatosan újra hóval borította.Lehet,hogy a hóátfúvások miatt vissza már nem tudok jönni? Szerencsére 2 hótoló folyamatosan dolgozott Gesztely és Szerencs között. Gesztelytől egyébként semmi gondot nem okozott a hó.
A régiségvásár a szokott volt, kevés árus ,kevesebb nézelődő, még kevesebb vásárló. Igen még csak február van, hol van még a tavasz?
Új színfolt volt a vásáron a "látvány kovács" megjelenése, vagyis mobilkovácsműhely érkezett és jó pénzért bárki kipróbálhatta magát az üllő környékén. Pl: patkókészités 800 Ft ( azért ne gondoljatok arra a nagy patkóra).
Hazafelé óvatosan mentem így csak 1x csúsztam meg a 37-es főuton.
Este mutatták a híradóban,hogy ismét néhány borsodi települést a hó elzárt a külvilágtól. Ez szerintem a híradósok szenzáció hajhászása, mert a riporter elmondta,hogy a szél miatt ha letolják 30 perc múlva ugyanúgy visszahordja a szél a havat, így inkább a KPM kivárja a szélcsendes időt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése