2010. február 23., kedd

AKG

Van egy bűvös szó amely a mezőgazdaságban dolgozóknak sokat mond, a nem járatosaknak pedig semmit. Ez pedig az AKG. Ez egy rövidítés : AgrárKörnyezetgazdálkodási Program.
Tehát, ha mostanában találkozik két paraszt(bocs ,hogy így írom azt hiszem én megtehetem) azok rövidesen felteszik egymásnak a kérdést:
-te beléptél az AKG-ba ?
-milyen szintűbe?

Az AKG-ról bővebben itt.

Nos ehhez a támogatáshoz készültek ezek a madárodúk. A program szerint 6 db/ha a kihelyezendő odúk száma.Nem kell aggódni összesen mintegy 1000 db lesz kitéve!!Csak legyen annyi madár is. szerintem ezzel az előírással,- mint általában hazánkban mindennel - a jogalkotók egy kissé megint mellélőttek. Ezzel nem azt mondom, hogy ne tegyenek ki, hanem, hogy fokozatosan tegyék ki a tulajdonosok ,mert mi lesz ezeknek a sorsa? Szerintetek mind az 1000 db -ba beköltöznek a madarak?

3 megjegyzés:

  1. Én elfogadnék egypár ilyet.

    VálaszTörlés
  2. OSB lapból csinálták, 1 táblából 12 odút lehet készíteni,ha azt nézzük, hogy egy tábla 2500-3000 Ft,akkor 1 odú anyagköltsége:209-250 Ft.Ha gondolod a méreteket elküldhetem és Jani megcsinálja.

    VálaszTörlés
  3. Köszi, nagyon jó lenne, szert ilyenekkel bütykölni.

    VálaszTörlés