2010. február 6., szombat

Bál a Balatonnál

Végre eljött a minden évben esedékes B@yercropscience által rendezett bál ideje. Most végre időben indultam,hiszen a hóhelyzet miatt nem lehet pontosan tervezni a Bekecs- Siófok távolságot.
Szerencsére az autópálya száraz volt így viszonylag gond nélkül (leszámítva,hogy a szélvédőmosóm megint beragadt,pedig előző nap tisztítottam) leutaztunk. A wellness megint jólesett.
A mai bál a Rock& roll köré szerveződőtt, a bemelegítést a Jumpy Angyalok kezdték:

a sztárvendég Szikora Robi és a Gidák voltak :

Ez pedig a "ballag a katona" 2010:

De a fergeteg buli akkor jött el amikor a vendégek a mikrofont megkaparintva maguknak énekeltek(hajnali 2.30) /a még ekkor is tökéletesen elegáns úr a vendéglátó cég 2. embere/:


Másnap kissé nehezen indult a nap....
Sajnos a Balatont most hó fedte és kissé köd volt,így fotózni értelmetlen lett volna a nagy fehérséget.Terveztem, hogy beteszem a korcsolyát és kipróbálom magam a jégen,de aztán letettem róla,mivel gondoltam,hogy a hotel nem épít ki semmilyen pályát és a korit sem tudom hol átvenni.
Hazafelé a hóesés miatt kissé csúszós volt az út.
Budapest ahogy lenni szokott totál tele volt,úgy terveztem, hogy a Vajdahunyad várban lévő mangalica fesztivált megnézem,de a parkolási gondok miatt(vagyis nem volt 1 üres hely sem) lemondtam róla.
Aztán Bp. után kb 40 km-rel a KOBra gondolt egyet és felgyulasztott egy lámpát amely a "motor környezetvédelmi értéke nem megfelelő" címen szerepel a használati útmutatóban és ezzel egyidőben a motorhang átment traktorba. A teljesítmény is kb. 20-30 %-al lecsökkent. Engem pedig kivert a víz, hogyan jutok haza? De azért épségben hazaértünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése