2010. szeptember 5., vasárnap

Miskolc régiségvásár- egy újabb kincs?

Tudom kissé elcsépelt dolog a régiségvásárról irni, de mivel szinte mindig elmegyek körülnézni így ez is hozzátartozik az életemhez.
Ismét a Tudomány és Technika Házánál tartották meg (mivel a belvárost most felújítják), s mint az árúsoktól hallottam nem igazán örülnek neki, mivel a tömeg kis helyre zsufolódik s a nézelődés helyett a folyamatos haladásra kell figyelni, igy a kihelyezett árút mindenki futólag pillantja csak meg.
Újdonság amitől elképedtem: borosdugó 50 Ft/ db.  
Én igazából most szőlő metsző kést próbálok keresni....
Sikerült is egyet találnom:


ami lehet, hogy nem szőlőmetsző kés, mert ilyesmit kell keresnem:
Végül is nem nagyot buktam,mivel 400 Ft-ot adtam érte...
Mindenesetre nem árt itt kissé okosodni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése