2009. július 10., péntek

Születésnap

A jeles napot sikerült munkával ünnepelni:7-17- ig kajszit szedtünk,majd a kedves vevőknek hordtam a kajszit 19.30-ig, és levezetésképp még elmentem Szomolyára és Mezőnyárádra.Igy a napot 23.02-kor fejeztem be.(csak azért írom ilyen részletesen,hogy évek múlva is visszatudjak rá emlékezni/ha még meglesz a blog/)
A terv szerint ezt" pattintottam" volna fel(behűtve várt a hűtőben):


És mint igazi "kuruc gyerek",ezeket kaptam:
A Szomolyai pálinka annyira autentikus,hogy a Szomolyai vevőm adta(mivel ezen az éven sem sikerült eljutni a cseresznye fesztiválra)
A füstölt pisztráng pedig Lillafüredről utazott hozzánk néhány társával,akik nagyon finomak voltak....
Ebből is látszik,hogy Borsodban van 1-2 különlegesség, nem kell nekünk más országok kultúráját majmolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése