2010. május 15., szombat

Méhek most

A mai napra a régóta esedékes repce pergetést terveztem,de a borult időnek "hála" a méhek elég vadak voltak délelőtt,így a képen látható védőfelszerelést eszkábáltam magamnak( ami bevált) délutánra.Mivel az idő mással elment nem maradt más mint,hogy felkészitsem a méheket az akácra való útra (vagyis üres kereteket teszek be,nehogy a keretek agyonnyomják a méheket).Aztán már megbántam,hogy nem vittem ki a pergetőt,mert simán kipergettem volna.




Kaptárbontás után látható,hogy itt bizony nem kevés méh van!Két kereten nincs méh,ez azért van mert azt a kettőt most tettem be az utazáshoz,ha nincs az esős idő, már azok is ki lennének építve.Ezeket a kereteket kell kiépítetni mintegy mellékesen akáchordáskor.
A család elég erős, ha jó az akác rengeteget fognak gyűjteni.





A méhek építési kedvére jellemző ez az építmény,melyett a fenti képen lévő család csinált (nagyon hiányzott már nekik a 2 keret).Az épitményüket a belógó takarófóliára húzták.










Az építménnyel csak az a baj,hogy időben nem szedtem le, s most tele van fedett és nyilt fiasítással, most pedig sajnálom tönkretenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése