2010. május 19., szerda

Árvíz 2.

Ma mintha mi sem történne körülöttem elindultam Ózd felé, azt gondoltam,hogy oda nem jutok el,de,hogy Miskolcra sem...?
A Miskolc előtti körforgalom lezárva,mindenkit Felsőzsolca irányába tereltek és itt egyszerre csak 1 irányba lehetett haladni.A gond akkor kezdődőtt amikor a szemben jövő kamion elé érkezett a képen bal oldalt látható konvoj (Kamaz,teherautó,busz,transporter, mentő)amely a mentésben segédkezett.Na ekkor a kiszálló rendőrök tolatást kértek tölünk, én rögtön fordultam és mentem. Már untam a 30 perc várakozást és a még hátralévő időt amig átjuthatnék.


Átértékeltem a napomat és inkább S.újhely felé vettem az irányt               ( szerencsére erre is volt dolgom).
A képen a Pyrus 94 Kft alma és körte kerje látható.












Mit mondjak? Nem lepődtem meg rajta!






Ez azonban nem egy megszokott kép....







Isten bizony az udvaron volt.









Ilyen amikor minden úszik a pincében.






Gondolhatnánk,hogy ilyen a lusta borász pincéje.Sajnos ezt is az árvíz tette.A pálinkás üvegballont még keressük...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése