2010. december 3., péntek

Újabb finomságok.

Nem igazán szeretnék a gasztró felé elmozdulni, de azért újabb finomságot alkottam a rengeteg mandula miatt.Most kissé odafigyeltem a vásárlásnál és nem torta bevonót vettem, hanem  étcsokoládét, és a csokikat sem a mikróban, hanem vízgözben olvasztottam:


Amúgy 2 változat készült:
a fehércsokoládés kapott egy kókusz burkot
az étcsokoládés pedig kakaó kabátot, így néztek ki:




Ez pedig a végeredmény, így vittem a kollégáknak kóstolni, a fantázia név:
                             mennyország és pokol.


Egyébként a siker nagy volt és a kókuszosnak nagyobb sikere volt.....


2 megjegyzés:

  1. Tényleg finamak voltak.A kókuszos olyan volt mint a Raffaelo...csak kissé nehéz megcsinálni, mert a fehércsokira nem akar tapadni a kókusz.Ha összekevered a csokit és a kókuszt az sem jó.Az étcsokist könnyű elkészíteni,azóta megcsináltam csak étcsokival(a kakaót kihagyva)igy is finom.

    VálaszTörlés