2010. december 21., kedd

Budapesti kalandozás a karácsony jegyében.

Az elmúlt hétvégén a székesfővárosunkban jártam s kimentem a Vörösmarty téri karácsonyi vásárba is.

Most nem erről szeretnék írni (mivel ez szerintem teljesen olyan volt mint az elmúlt évi az pedig megegyezett az előző évivel), hanem a tér másik nevezetességéről a Gerbeaud ház Adventi kalendáriumáról.

24 ablakban 24 kortárs képzőművész 1-1 alkotásait mutatják be.Az ablakokat naponta 17 órakkor nyitják.Az ablakok felső részében a támogatók logói, alsó részen a művész neve található.Az ablaknyitáskor ünnepélyes hang és fényjáték van. Jan.2-án ablakzáró búcsúkoncert.
A közreműködő művészek:
Barabás Zsófi,Csikós Ilona, Csikszentmihályi Berta, Fenyvesi Márta, Forster Jakab, Fuchs Tamás, Györffy Sándor, Horváth Éva Mónika, Kárpáti Éva, Kováts Borbála, Orvos András, Osgyáni Sára, Pazsiczky Péter, Raunio Mária, Sebők Éva, Szabó Kinga, Szabó Nóra, Szikora Tamás, Szily Géza, Turcsányi Antal, Túry Mária I.M., Vágó Magda, Wegroszta Gyula, Zoltai Bea.

A karácsonyi vásár már 12 alkalommal fogadja az ide látogatókat, míg az Adventi naptár a 10. jubileumát ünnepli, mégis elég kevés helyen hallani felőle (legalább a jubileum kapcsán beszámolhatnának róla).

Találtam egy másik érdekességet is , na erről sem hallani semmit:


No.1 magyar gyorsétterem, ehhez képest nincs weboldal ( vagy csak én nem találom...) ,az árak középmezőnyben (vidékhez viszonyitva, Bp-en az alsó 1/3-ban) inkább a kispénzű turistákhoz rendezkednek be a Váci utca szomszédságában.Emlékeztek még a Váci utca közepe tájékán volt egy magyaros étterem "city grill" néven( legalábbis én úgy emlékszem), na az most olasz étterem....

emlékinfo:

http://retrogastro.blog.hu/2010/02/17/a_city_grill_fenykora_folytatas






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése