2009. június 12., péntek

almásban

A mai nap a munkám miatt Nyíri környékére kellett mennem.
Ha már ott voltam megnéztem a körtést és almást.
A sejtésem sajnos beigazolódott: apuka ötlete,hogy ne permeteztessük a gyümölcsöst,na az nem jött be.
A Vilmos körtén kb.30-50%-os varas körte van, a többi fajta azért nem olyan rossz.
Az almán a levélen van a varasodás,a gyümölcsön még nem látható,ezidáig.Mindenesetre sürgős védelemre van szükség.
Délután Lévainál voltam O.-n,adott paprika és paradicsom palántákat,mivel az árusitást be- fejezték így a maradékot kidobná.De ma már azzal jött elő,hogy elültetik a fóliába s a nej árulja majd a piacon.
Du. esőben indultam vissza S.újhelyből, s útközben jöttek az infók,hogy ma Nyiregyháza-Rakamaz vonalon ismét jég,Bodrogkisfalud is kapott jeget.
S.újhelyben megnéztem az épülő bobpályát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése