2011. november 13., vasárnap

új játékszer.

A traktoromhoz végre elkészült a megrendelt eke, tárcsa, a múlt hétvégén sikerült is elhoznom.



Nagy örömmel szereltem volna fel, de sajna nem paszolt a traktorhoz. Még szerencse, hogy a szomszéd mg. gépszerelő és gyakorló "traktorista", igy kezelésbe vette az ügyet, én pedig a pénztárcát s mehettem megvenni a szükséges alkatrészeket.Még nincs teljesen kész a kapcsolat, de azért már ki lehet próbálni a müvelőeszközöket. Nagy örömmel estem neki a kertnek.




Mintegy 20x 25 m-es darabon törtem fel az évek óta nem művelt kertet, úgy gondolom a következő éven ezt a darabot fogom zöldségeskertként művelni.


2 megjegyzés:

  1. Szia! Nem úgy rendelted meg az ekét és a tárcsát, hogy X márkájú traktor Y tipusához kell? Hogy ahoz alakitsák ki a csatlakozást. Ha majd máshoz akarod használni, akkor átalakitod! Laci
    "Egy borsodi kisvárosban-Sátoraljaújhelyben- születtem", ezt rajtad kivül mindenki kikérné magának! (Legalábis a véges számú általam ismertek.)

    VálaszTörlés
  2. Természetesen amikor a művelőeszközöket(eke,tárcsa),megrendeltem elmondtam, milyen gép után kell és azt is megbeszéltük, hogy milyen céllal és hol fogom használni.Még a csapokat is megmértem nehogy nagy legyen. Aki készítette azt mondta csinált már ilyen traktor után eszközöket, így én nyugodt voltam.Azért nem olyan nagy a baj kis "barkácsmunkával" elhárítjuk a hibákat,csak számomra az a bosszantó, hogy kiadok érte elég komoly összeget s még menjek alkatrészt venni (csak az alkartész volt 7.000 Ft)+ csináltassam meg.
    Nem igazán érzem mi a baj a "Egy borsodi kisvárosban-Sátoraljaújhelyben- születtem" kijelentéssel, mivel ez az igazság.Talán azt kellett volna írnom: A régi Zemplén (Vár)megye megyeszékhelyén,a hegyekkel körülvett csodálatos levegőjű Sátoraljaújhelyben születtem... szerintem nincs mit szépíteni, jelen állapotban csak egy kisváros....

    VálaszTörlés